Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 30 november 2012 18:26

Hej bloggen!
Jag har precis varit ute och lekt i snön.
Det var superkul!!
Ska nog snart äta mat hoppas jag!
Jag har nog inte så mycket mer att berätta om...
Det har varit en helt vanlig dag! Det har inte hänt så jätte mycket, förutom att när vi övade på pjäsen så fick jag värsta skratt-attacken!
Våran pjäs är bara bäst!
Nu kom jag och tänka på en grej!
Det är ju första december imorgon!!!!
JJJJIIIIIPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIII!
GLADA KRAMAR FRÅN MIG!

Av Emma - 28 november 2012 18:13

Idag har varit en helt okej dag i skolan.
Det var NTA (mitt hatämne) och engelska!(också mitt hatämne)
Ska snart gå till matsalen.Lovisa ska ha någon redovisning om hembygden.

TRÖTTA KRAMAR FRÅN MIG!

Av Emma - 28 november 2012 07:51

Förlåt att jag inte bloggat på några dar!
Det känns som om jag skriver: förlåt att jag inte har bloggat på några dagar,i varje inlägg!
Jag ska verkligen försöka att blogga mer!
Jag ska försöka blogga lite efter skolan.

KRAM!

Av Emma - 23 november 2012 11:43

Förlåt bloggen att jag inte bloggat på några dar!!!

Idag är jag hemma från skolan för jag är sjuk!!!

JÄTTEJOBBIGT!!

Idag skulle ju jag vara med och spela upp teatern som jag varit med och tränat på! Men eftersom jag är hemma kan jag ju inte vara med. Men jag önskar dom all lycka till i världen!!!

Om någon som läser detta som är med i teatern så säger jag bara :

Sjukdommar kommer alltid när man inte vill ha dom. Men jag hoppas att det gick bra!!Ni vet att ni är superduktiga!!!

Ska nog äta lite mat nu!! Så hejdå!!!!


                                                                 KRAMAR FRÅN MIG!!<3<3

Av Emma - 20 november 2012 19:53

Idag i skolan har jag hostat hur mycket som helst! Det är så himla jobbigt med hosta och halsont.
Idag har jag bakat två gånger. Först i skolan då vi bakade chokladbollar, sen bakade jag med min bästis! Vi bakade kladdkaka.
Har precis smakat den.! Den var jättegod!

Av Emma - 19 november 2012 15:29

Idag i skolan var jag så himla trött.

Just nu har jag jätteont i halsen och hostar jättemycket.

Vad ska jag göra? Det är jättejobbigt!!


Ställ gärna frågor!! Jag har inte fått en enda fråga!

:)

Av Emma - 16 november 2012 22:51

Sitter här och tittar på X factor. Awa är bara bäst!!! Hon måste vinna!!!!

Ska nog gå och lägga mig om några minuter, så GOD NATT!<3

Av Emma - 15 november 2012 20:48

Förlåt bloggen att jag inte bloggat på några dagar!
Har precis varit och dansat. Det var JÄTTEKUL!
Idag var det slöjd. Då gjorde jag färdigt mitt örngott.

Imorgon är en stor dag... vi ska spela upp våran pjäs...............OM inte någon är sjuk som det var idag.......

Jag ska nog snart gå och lägga mig. Jag är jättetrött.

GOD NATT KRAMAR FRÅN MIG<3

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är den roligaste aktiviteten av dom här alternativen??
 Dans
 Footboll
 Handboll
 Basket
 Innebandy
 Skidor
 Ridning
 Friidrott
 Löpning

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards