Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 31 januari 2013 16:21

Idag på slöjden så råkade jag hamra mig själv jätte hårt på tummen! SÅ klantigt! Så nu har min tumme svulnat upp. Det gör jätte ont!
Nu är jag på väg till halsberg för lite dans! Fast 1 timme före mig dansar Lovisa,så vi måste åka ganska tidigt för att hinna. Men jag börjar ialla fall 17.30 1 timme senare än Lovisa.
På slutet av dagen idag i skolan hade vi historia med Solvig. Nu kom jag på en till anledning varför torsdagar är den bästa dagen! För att vi har bara Gunnel i timme! Så skönt!
Okej nu kan jag inte skriva mer för att vi är framme i halsberg!
Glada kramar från mig<3!

Av Emma - 30 januari 2013 17:06

Idag har jag vart hemma från skolan. Jag är försyld. Så tråkigt!!! Men jag tror att jag orkar gå till skolan imorgon. För det känns faktiskt ganska okej just nu!

Imorgon är det slöjd i skolan och dans efter!! SÅ KUL!!!!! Om jag blir frisk jaa!! HOPPAS!

Förresten! ställ jätte gärna frågor till lilla mig!!!

Jag tror att jag inte har något mer att berätta om just nu, men jag tror att jag kan blogga lite ikväll!! Hoppas det.

100000 kramar från mig  

Av Emma - 28 januari 2013 14:07

Idag i skolan var det hur tråkigt som helst. Förutom rasterna!! De är alltid bäst!!!

Jag har så himla ont i halsen idag. Hoppas bara att jag inte på väg att bli sjuk! IGEN!!!!!

Jag tror att jag ska göra en video nu!!! 

Så HEJDÅ så länge.

Trötta kramar från mig<3  

Av Emma - 26 januari 2013 13:32

Äntligen lördag!!!! Vad jag har längtat efter den här dagen!! Jag vet inte riktigt varför men jag gillar verkligen lördagar. TRE ANLEDNINGAR VARFÖR:

1.Skolfritt

2.Sovmorgon

3.Mer tid för bloggen

Därför gillar jag lördagar!

Jag skulle vilja göra en video men jag vet inte riktigt vad den ska handla om!! Så ni MÅSTE komentera det här inlägget och skriva vad jag ska videoblogga om!  

Här kommer lite söta bilder!

         


Av Emma - 23 januari 2013 14:31

                 

Av Emma - 22 januari 2013 18:17

Har precis varit på utvecklingsamtal. Inte specielt kul direkt!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu så jag berättar i stället vad som kommer i nästa inlägg.!
Då blir det lite härliga sommarminnen mitt i den kalla vintern! Ha det så bra så länge.
Trötta kramar från mig!

Av Emma - 16 januari 2013 16:43

Jag är så sjukt glad just nu!....Nu undrar ni säket varför!! Här kommer svaret:

Imorgon börjar dansen och så är det slöjd!! Så himla kul!!!

Jag hoppas också att ni får en lika underbar dag som jag förmodligen kommer att få!!!

Nu vet jag inte riktigt vad jag kan skriva.... Ni får gärna skriva en komentar om vad ni vill jag ska skriva om. Vore verkligen kul om ni gjorde det!!!!!

Nu kom jag på en rolig sak att skriva  om:

Idag på gympan dansade vi bugg och lite vals!!!!! Den roligaste gympalektionen på länge!!!!!

I höst ska jag nog börja dansa par-dans.

Glada kramar från mig<3<3  

<3

Av Emma - 13 januari 2013 15:16

   

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är den roligaste aktiviteten av dom här alternativen??
 Dans
 Footboll
 Handboll
 Basket
 Innebandy
 Skidor
 Ridning
 Friidrott
 Löpning

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards