Alla inlägg under maj 2013

Av Emma - 31 maj 2013 19:42

Snart börjar Lets dance!!! Jag hejar på Oscar!!!!(Har gjort det sen första pogrammet) Hoppas han verkligen vinner!!!!!


Kram  

Av Emma - 31 maj 2013 18:40

Just nu är jag jätteledsen... Jag spydde idag ca 15.00 Och idag skulle jag ju på klassresa...... Så nu är jag hemma och och har det tråkigt medans alla andra är i västeräng och har det kul. Det ända bra är väll att det är final i lets dance idag. Annars är allt bara skit. Ska äta nu. Hejdå!


Kram  

Av Emma - 31 maj 2013 07:22

Idag ska vi till västeräng!!!!!!!!LÄNGTAR!!!!!!! Det finns ett minus bara.....Jag har mått illa hela morgonen...Inte kul! Speciellt inte en sån här dag... Hoppas det blir bättre under dagen!  


Kram  

Av Emma - 30 maj 2013 06:30

Har precis vaknat. Idag ska vi cykla till sjernsund!!! Hoppas att det blir roligt!! 

Efter skolan ska jag hem och öva engelska... TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!!!!! Hatar verkligen läxor. Men men de måste ju göras. 

Efter jag har gjort engelskan ska jag packa till klassresan imorgon!! Jag gillar och packa satt det blir kul!

Nu ska jag gå ner och äta frukost!


Kram  

Av Emma - 29 maj 2013 14:44

Har kommit hem från skolan nu och ätit mellis. Imorgon ska 5a och 5b ut och cykla. Det ska bli ganska kul faktist!!Det är ju roligare än att jobba ialla fall....

På fredag ska min klass på klassresa!! Det ska bli skiiiiiit kul!!!!!!!!!!!! Sen lördag-söndag ska jag sova hos mormor för att mamma och pappa ska åka till stockholm. 


Kramisar Emmis  

Av Emma - 29 maj 2013 07:44

Jag måste bara berätta om gårdagen!! Direkt efter lunchen (skolan) gick vi till hamnen med min världens bästa lärare och min nuvarande lärare och köpte glass! Det var suuuuuper gott!!! Och så fick vi en gratis badboll. Så det var ju snällt!! Den lekte jag och lovisa med resten av kvällen...Det var jättekul faktist!!

Idag har vi gympa!! JIPPI!!!!!!!  Jag bara älskar gympa!!! Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan gå till skolan!! 


1000 skolkramar från mig  

Av Emma - 28 maj 2013 17:03

 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är den roligaste aktiviteten av dom här alternativen??
 Dans
 Footboll
 Handboll
 Basket
 Innebandy
 Skidor
 Ridning
 Friidrott
 Löpning

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards