Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 24 december 2012 08:43

Om du undrar vad jag gör nu förutom och bloggar så sitter jag och tittar på alla julklappar under granen! Det är överfullt!
Ha en bra jul önskar emma<3

Av Emma - 23 december 2012 08:07

Idag kommer mina kusiner!!! Det ska bli så himla kul!!!

Jag lovar. Dom är dom bästa kusinerna man kan ha!!!

Måste nog städa lite nu!!!


Kramar från lilla mig!!!

Hej

Av Emma - 22 december 2012 13:14

Idag är mamma och pappa och shoppar julklappar!!

Det betyder att jag lovisa och cornelia är hemma själva. Cornelia och lovisa bråkar som vanligt....

Hoppas att mamma och pappa kommer hem snart!!! Ibland är dom bara så irriterande!!!



Hejdå allihop!! Kramar från lilla mig!!

Av Emma - 21 december 2012 16:48

Jag ska berätta en jättebra nyhet!
JAG ÄR FRISK!
Det kanske inte är en så rolig nyhet för er, men det betyder sjukt mycket för mig!! Äntligen helt frisk!
Om två dagar kommer mina kusiner från bankeryd! Jag gillar dom super mycket. Och snart är det ju Julafton!
Gud vad kul!
FRISKA KRAMAR FRÅN MIG!

Av Emma - 20 december 2012 10:20

Förlåt att jag inte har skirivit på några dagar....
Jag har varit magsjuk och spytt flera gånger. JÄTTE JOBBIGT.
Nu mår jag i alla fall lite bättre. Så skönt!
KRAM

Av Emma - 13 december 2012 09:47

Kolla in min nya omröstning!!!

Nu  vet jaginte vad jag ska skriva!!

Eller jo!!!!

Tipsa om min blogg!!!

Jag har nog inte jätte många som följer min blogg!! Så det skulle betyda sjukt mycket om du tipsar om min blogg!!

Jag vill ha så många läsare som möjligt. Desto fler desto roligare!!!!

KRAM ALLIHOPA!!!  

Av Emma - 12 december 2012 16:41

Nu är jag sjuk igen. VARFÖR hinner jag aldrig bli helt frisk? ALLTID ÄR DET NÅGOT!!
Det är så himla irriterande!!
Hoppas att jag snart blir frisk någon gång...NEJJJJJJJJJJJJ!DET FÅR INTE VARA SANT!DET ÄR JU LUCIA IMORGON! OCH JAG HINNER SÄKERT INTE BLI FRISK INNAN DESS!
Då är det andra gången jag är sjuk på lucia!
När jag gick i tvån hade jag vattkoppor! Och nu är jag genom försyld!
KRAM

Av Emma - 7 december 2012 15:00

Det blev något fel när jag skulle lägga upp videoklippet.

Jag ska göra ett till videoklipp där jag svarar på resten av frågorna!!


KRAM!

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är den roligaste aktiviteten av dom här alternativen??
 Dans
 Footboll
 Handboll
 Basket
 Innebandy
 Skidor
 Ridning
 Friidrott
 Löpning

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards